Vorige les
´Ik vond het supergaaf, en zal snel weer gaan surfen!´
"Het doel van vereniging Buitenspelen is om jongeren uit de stad kennis te laten maken met deze beleving en ze uit hun dagelijkse sleur te trekken."

Zwemmen

Vereniging buitenspelen laat niet alleen de kinderen naar de natuur toekomen, maar komt ook naar de kinderen zelf. In het verleden heeft de vereniging 2 surflessen in het zwembad de Kulk in Vlaardingen voor basisschoolleerlingen gegeven.

Deze twee dagen waren een groot succes en de kinderen kregen de kans om zich volledig uit te leven in het water.

surfschool
"Het enige stukje natuur dat de meeste stedelijke jongeren in hun dagelijks leven zien is het lokale park. Dat park weegt lang niet op tegen de meerwaarde van een bezoek aan een omgeving die ook daadwerkelijk door de natuur is gecreëerd, zoals de kust."